این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

ماه رمضان مبارک

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 848
بازدید کل : 40516
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
ماه رمضان مبارک


سلمان فارسى رحمه الله فرمود: «خطبنا رسول الله صلى الله عليه و آله فى آخر يوم


من شعبان، فقال يا ايها الناس قد اظلكم شهر عظيم مبارك، شهر فيه ليلة خير من الف شهر،


جعل الله صيامه فريضة و قيام ليله تطوعا، من تقرب فيه بنافلة من الخير كان كمن ادى


فريضة فيما سواه، و هو شهر الصبر، و الصبر ثوابه، الجنه، و شهر المواسات و شهر يزاد فى رزق


المؤمن، و شهر اوله رحمة،و اوسطه مغفرة، و آخره عتق من النار، و هو للمؤمن غنم و


للمنافق غرم‏» (1)

 

ماه رمضان براى مؤمن سود و براى منافق خسران است

 

حضرت سلمان فرمود: در روز آخر شعبان پيامبر(صلى الله عليه و آله) براى ما خطبه‏اى


در فضيلت ماه رمضان قرائت فرمود: و در خطاب خويش به ما فرمود: اى مردم براستى


سايه افكنده بر سر شما ماه بزرگ مباركى، ماهى كه در او شبى است كه از هزار ماه


بهتر است، كه خداوند روزه‏اش را فرض و واجب نموده، و به پا داشتن عبادات شبش


را به طور استحباب مقرر فرموده است، كسى كه تقرب بجويد به خداوند،به انجام


نافله خيرى، مثل آن است كه در غير ماه رمضان فريضه‏اى انجام داده باشد،


و اين ماه ماه صبر است، و صبر هم اجر و ثوابش بهشت است .

 

و ماه روزه، ماه مواسات و برابرى است، و ماهى است، كه رزق مؤمن در او زياد مى‏گردد،


و ماهى است كه اولش رحمت و وسطش مغفرت و آمرزش، و آخرش آزادى از آتش


جهنم است، و اين ماه براى مؤمن بهره و منفعت است، و براى منافق خسارت و ضرر .

 

 

 

پی نوشت:

 

1 _ مستدرك الوسائل مرحوم نورى نقل از وقايع الايام، ص 436

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

کتی
ساعت2:02---12 مرداد 1391
سلام وبلاگ شما بسيار زيباست من لذت بردم
خوشحال ميشم به وب منم سر بزنين من شما رو لينک کردم ...
موفق باشيد


افسانه
ساعت1:19---6 مرداد 1391
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
____$$$________________$$$$$___$$$$$
_____$$$_________$$__$$$___$$_$$__$$$
_____$$$_______$$$$__$$______$_____$$
_____$$$_____$$$$____$$$__________$$
______$$____$$$$______$$$________$$___$$$$$$$$________$$ $$$$$$
______$$$__$$$$_________$$$_____$$__$$$$$$__$$$_____$$$$ $$__$$$
______$$$_$$$_____________$$__$$___$$$_____________$$$ ______$$$_$$________________$$_____$$$_____________$$$ ______$$$$$$$_______________________$$$$$$$$$$______$$$$ $$$$$$
______$$$$_$$$_____________$$$$______$$$$$$$$$$$_____$$$ $$$$$$$$
______$$$____$$$____________$$$_______________$$$_______ ______$$$
______$$$_____$$$__________$$$$_______________$$$_______ ______$$$
______$$$_____$$$$__________$$$$___$_________$$$$_$_____ ____$$$$
_____$$$________$$$$___$____$$$$____$$$$$_$$$$$$___$$$$$ _$$$$$$
____$$$___________$$$$$_____$$$$$_____$$$$$$$$________$$ $$$$$


یکی بود یکی نبود ...
ساعت18:21---5 مرداد 1391
چه شب ها دست به دعا برمی داشتیم

بی آنکه امیدی داشته باشیم کسی صدایمان را بشنود

در قلبمان آوای امید بخشی سو سو می زد اما خارج از درک ما بود

حال از ترس رها شده ایم

اگر چه می دانیم برای ترساندن ما چیزهای بسیاری هست

کوه ها را در می نوردیم بی آنکه بدانیم در توانمان هست یا نیست

ایمان معجزه می کند

امیدی است پاینده

چه کسی می داند معجزه ایمان چه می کند

تو می روی حتی بی آنکه بدانی چگونه

هر گاه ترس بر تو چیره شد

دعا را فراموش نکن

امید مثل پرندگان تابستانی بر سرت به پرواز در می آید

حال اینجایم

با قلبی سرشار که نمی توانم شرح دهم

قلبی سرشار از ایمان و واژه هایی که هرگز تصور نمی کردم ...


سراب
ساعت12:59---5 مرداد 1391
حلول ماه مبارك رمضان مبارك باد ممنون كه سر زدي

مریم
ساعت20:12---3 مرداد 1391
ماه پربرکت رمضان مبارک

خلوت من
ساعت17:37---1 مرداد 1391
خدایا من در کلبه حقیرانه خود کسی را دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری
من چون تویی را دارم
وتو چون خود نداری

طاعات و عباداتتون مورد قبول درگاه احدیت باشه انشالله


کاش یکم بارون بگیره
ساعت15:57---1 مرداد 1391
در فنجان خالی میشوم



شبیه عابران خسته



مرا قورت میدهی و من



راه قلبت را پیش میگیرم



در قهوه ای که



به رگهایت جاری است!


حانیه
ساعت1:49---1 مرداد 1391
سلام
حلول ماه پر خیر و برکت رمضان بر شما هم مبارکباد
ممنون از مطلب زیباتون


زهرا
ساعت16:47---31 تير 1391
گاهی اوقات باید بگذری و بگذاری و بروی . . . .
وقتی می مانی و تحمل می کنی ، از خودت یک احمق می سازی . . .


فاطمه
ساعت14:09---31 تير 1391
سلام
حلول ماه مبارك رمضان گرامي باد


رها
ساعت10:33---31 تير 1391
رمضان خوش آمدی من به تو عادت دارم

از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم

گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل من

من به ایام خدا ولی ارادت دارم . . .


فرارسیدن ماه رحمت و مغفرت الهی مبارک باد


mina
ساعت21:49---30 تير 1391
سلام دوست مهربون
فرا رسيدن ماه مبارك رمضان مبارك


elnaz
ساعت21:46---30 تير 1391
✯ ✰ ★ ✵ ✶ ✷ ✸✧ ✩ ✪ ✫ ✬ ✭ ✮

ღ آرامـــــش چیست؟؟!!

❀ نگاه به گذشته وشکر خدا...
❀ نگاه به آینده واعتماد به خدا..
❀ نگاه به اطراف وجستجوی خدا..
❀ نگاه به درون ودیدن خدا..

✿ لحظه هایت سرشار از بــــوی خـــدا✿

☆✮ماه مهمانی خــــــدا مبـــــارک☆✮


ali
ساعت21:37---30 تير 1391
ما را به دعا کاش نسازند فراموش


رندان سحرخیز که صاحب نفسانند.



التماس دعا


دلداده
ساعت21:35---29 تير 1391
سلاااااااااام...سلااااام..این ماه قسنگ هم به شما مبارکاز بابت لطف و توجهتونم حیلی خیلی ممنوم...تاریخا رو بعدا درست میکنم..امروز فقط رسیدم یه کم وبمو درست راستی کنمو و قالبو عوض کنم و آهنگ بزارم

هانیه
ساعت20:15---29 تير 1391
حلول ماه مبارک رمضان بر شما هم مبارک
التماس دعا


مهربان
ساعت17:08---29 تير 1391
کوله بارت بربند!
شاید این چند سحر فرصت آخر باشد! که به مقصد برسیم و بشناسیم خدا را!
و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم میشود آسان رفت...
میشود کاری کرد که رضا باشد او!
ای سبکبال در این راه شگرف...
در دعای سحرت!
در مناجات خدایی شدنت هر گز از یاد مبر من جا مانده بسی محتاجم....
التماس دعا...


فرانک
ساعت14:03---29 تير 1391
آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهكار توییم
ای داور بخشنده بما كن نظری



سميه
ساعت12:50---29 تير 1391
سالها رفت و هنوز

یک نفر نیست بپرسد از من

که تو از پنجره ی عشق چه ها می خواهی؟

صبح تا نیمه ی شب منتظری

همه جا می نگری

گاه با ماه سخن می گویی

گاه با رهگذران،خبر گمشده ای می جویی

راستی گمشده ات کیست؟

کجاست؟

صدفی در دریا است؟

نوری از روزنه فرداهاست

یا خدایی است که از روز ازل ناپیداست...؟


زهرا
ساعت12:47---29 تير 1391
خواستنی بودن رازی ندارد.
بدون اینکه در مورد دیگران قضاوت کنی به آنها نگاه کن
دنیا را همانگونه که هست ببین . . .
--------------
سلام
منم فرا رسیدن این ماه پر برکت را بهتون تبریک میگم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:" قاصدک ", :: 11:15 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان